torsdag 17 juli 2014

17.7.14 - gick en sväng på Ramsholmen mitt på dan, i det gassande solskenet. Men eftersom det växer mycket och höga träd där, en hel del undervegetation också, så får man känslan av att promenera i en djup skog där ljuset silar sig in mellan lövverket. Vackert var det, lummigt och grönt, ändå lyckades jag inte ta dom bilder som jag hade tänkt mig, och de jag tog konverterade jag till gråskale bilder. Men eftersom gårdagens bild var i gråskala så får dagens bild bli denna, i mitt tycke lite rolig bild av ekorren med sitt vita öga. Så blir det när man fotar med kamerans blixt på för långt håll, för att det övriga ska påverkas så mycket.Man skulle nästan kunna inbilla sig att bilden är tagen på natten om man inte såg ljuset som silas mellan lövverket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar